Sponsored

menulist

ganjaran hebat

Monday, February 11, 2008

Kaamatan Blog 'Bye-bye Gaman'

www.tips-fb.com Iklan Murah RM3/USD1
Kepada pembaca dan pengikut setia kaamatan blog. baru-baru ini kaamatan blog (http://kaamatan [dot] blogspot [dot] com )telah dipadam daripada sistem blogger. perkara ini tidak disangka-sangka(lebih kurang pukul 3 pagi). dalam sekelip mata sahaja hilang begitu saja tanpa amaran terlebih dahulu.

saya tidak tahu apa yang harus dibuat sekarang kerana, sukar untuk menghubungi mereka(blogger.com). apa yang kamu lihat sekarang adalah sebahagian sahaja yang saya poskan beberapa bulan lalu. saya telah poskan kandungan yang sama pada blog ini pada mulanya tetapi dipadam kembali kerana dicam 'duplicate content' oleh blogger.


saya harap akan mendapat kembali blog tersebut dan sedang meminta bantuan daripada blogger help group. saya sangat berharap kalau boleh dapat balik blog tu. bukan 1 blog saja tetapi lebih kurang 30 blog yang ada dalam satu akaun.


sesiapa yang ingin melihat video unduk ngadau atau kaamatan masih boleh lihat melalui you tube disini.


Kalau kamu search 'kaamatan' di google (no.2) kamu akan nampak 'This site may harm you computer'


Search di yahoo
no1. Pada yahoo tiada amaran tetapi masih tidak boleh surf.


sesiapa rakan blogger yang ada tips bagaimana recover blog yang diban sila kongsikan.




what do you feel if you work was delete with prior notice? my blog stand for years and got good ranking some of them, now all gone (with the wind). :(

2 comments:

Sultana said...

mungkin ada yg dengki kasi flag blog yg lama tuh... mungkin lah... baik ko buat sesuatu kasi hilang navigation bar kat atas blog tuh. Supaya org tak leh dengki lagi.. precaution je.. tak tentu itu sebabnya. Nak retrieve blog tak tau hamba.

All Thing Viral said...

Syari thanks for the advice.
selamat maju jaya n happy day

Selanjutnya

Related Posts with Thumbnails